Jestem magistrem psychologii na specjalizacji psychologia kliniczna i psychoterapia, dyplomowanym psychoterapeutą integratywnym.
Pracuję w nurcie integratywnym z elementami psychoterapii SCHEMATU, ukończyłam 4 letnią szkołę psychoterapii w ośrodku INTEGRA prowadzonym przez Stowarzyszenie Psychologów Chrześcijańskich rekomendowaną przez Polską Radę Psychoterapii.
Jestem Certyfikowanym Specjalistą Terapii Par Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Numer certyfikatu: 53.
Ukończyłam I i II stopień Studium Pomocy Psychologicznej dla Par w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie.
Jestem certyfikowanym Terapeutą Traumy. Ukończyłam szkolenie Terapii NEST (New experience of Trauma) ukierunkowanego na udzielanie pomocy terapeutycznej osobom z doświadczeniem zaniedbania, przemocy i/lub strat prokreacyjnych.
Prowadzę konsultacje psychologiczne, psychoterapię indywidualną osób dorosłych oraz terapię par.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Jestem magistrem psychologii AEH na specjalizacji psychologia kliniczna i psychoterapia, dyplomowanym psychoterapeutą integratywnym, absolwentką szkolenia Psychoterapii Tańcem i Ruchem (DMT)
Pracuję w nurcie integratywnym z elementami psychoterapii schematu, ukończyłam 4 letnią szkołę psychoterapii Stowarzyszenie Psychologów Chrześcijańskich rekomendowaną przez Polską Radę Psychoterapii.
Jestem w trakcie szkolenia podyplomowego z terapii poznawczo – behawioralnej Dzieci i Młodzieży z elementami III fali prowadzoną przez Ośrodek Poza Schematami
Prowadzę psychoterapię indywidualną i grupową dzieci i młodzieży, grupy rozwojowe.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Jestem magistrem studiów humanistycznych, ukończyłam 4 letnią szkołę psychoterapii prowadzoną przez Instytut DMT zgodną z wytycznymi dotyczącymi szkoleń Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Ukończyłam szkolenie podyplomowe z terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży , a także Terapii traumy i PTSD u dzieci i młodzieży oba prowadzone przez Ośrodek Poza Schematami, liczne szkolenia z zakresu przemocy i wykorzystania dzieci w Fundacji Dzieci Niczyje.
W swojej pracy wykorzystuję różne techniki psychoterapeutyczne opierając się na pracy z ciałem, Ruchu Autentycznego, metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherbourne.
Stale się rozwijam aktualnie jestem w trakcie kończenia studiów magisterskich z psychologii o specjalizacji klicznej. Ukończyłam chrześcijańskie szkolenie w szkole uzdrowienia wewnętrznego – Ja jestem.
Prowadzę psychoterapię indywidualną i grupową dzieci i młodzieży, grupy rozwojowe.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Jestem magistrem psychologii (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: psychologia kliniczna).
Moja ścieżka zawodowa przez wiele lat była związana ze wspieraniem dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych i prywatnych gabinetach.
Uczestniczyłam w licznych konferencjach, szkoleniach oraz kursach doskonalących i kwalifikujących.
Jestem psychoterapeutą w trakcie szkolenia rekomendowanego przez Polską Radę Psychoterapii (4-letnie Studium Psychoterapii organizowane przez Stowarzyszenie Psychologów Chrześcijańskich).
W Fotelu Bujanym pracuję indywidualnie z młodzieżą i dorosłymi.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Jestem psychoterapeutą w trakcie szkolenia rekomendowanego przez Polską Radę Psychoterapii (4-letnie Studium Psychoterapii organizowane przez Stowarzyszenie Psychologów Chrześcijańskich).
Jestem magistrem historii na Uniwersytecie Warszawskim oraz teologii na Akademii Katolickiej w Warszawie. Jestem absolwentem studiów podyplomowych w zakresie doradctwa zawodowego.
Od wielu lat, razem z moją żoną prowadzę rozmaite szkolenia i warsztaty rozwojowe i terapeutyczne. Razem obserwujemy jak niesienie profesjonalnej pomocy psychologicznej, wspieranie ludzi będących członkami różnych stowarzyszeń i grup religijnych zmienia jakość ich życia, prowadzi do integracji wewnętrznej.
W Fotelu Bujanym pracuję indywidualnie z dorosłymi.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Nazywam się Tomasz Moczulski. Jestem psychoterapeutą i jednocześnie przedsiębiorcą, prowadzącym od kilkunastu lat własną firmę.
Zajmuję się światem wewnętrznym człowieka także jako teolog duchowości, logoterapeutą, trener i mediator. Za Terencjuszem mogę powtórzyć:„człowiekiem jestem i nic, co ludzkie, nie jest mi obce”.
Owo zdanie nakłania mnie do ciągłego podejmowania wysiłku empatii i szacunku, by poznawanie przeszłości pacjenta zwiększało moją zdolność i uważność patrzenia na rzeczywistość jego oczami.
Jestem absolwentem kierunku teologia duchowości na UKSW. Wiele lat uczyłem w szkołach, pracując na co dzień z dziećmi i młodzieżą. Ukończyłem kurs mediatora par przy PCM, co pozwoliło mi zdobyć doświadczenie w pracy z małżeństwami oraz studium treningu i warsztatu psychologicznego INTRA.
Chcąc poszerzać swoje kompetencje ukończyłem również roczny kurs logoterapii w szkole logoterapii V. Frankla Institute of Biofeedback and Noo- Psychosomatic Lublin.
Moje doświadczenia i nieustająca chęć rozwoju doprowadziły mnie obecnie do 4 letniej szkoły psychoterapii w stowarzyszeniu SPCH akredytowanej przez PTP. Jestem otwarty na pracę z małżeństwami, osobami dorosłymi, młodzieżą.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Jestem absolwentem wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
Ukończyłam Studium Poradnictwa Psychologicznego w Stowarzyszeniu Psychologów Chrześcijańskich rekomendowanym przez Polską Radę Psychoterapii. Jestem w trakcie studiów magisterskich z psychologii.
Współtworzyłam Chrześcijańską Poradnię Psychologiczną ,,Kanaan”, w której prowadziłam poradnictwo indywidualne oraz dla par;
Prowadziłam Chrześcijańskie Centrum Pomocy Rodzinie przy Oratorium Św. Jana Bosko w Warszawie ( konsultacje indywidualne oraz dla par, wsparcie małżeństw w kryzysie, poradnictwo rodzinne, warsztaty z komunikacji oraz rozwiązywania konfliktów dla par.
Przez wiele lat współprowadziłam kurs przedmałżeński dla narzeczonych;
Kursy i szkolenia:
– Trening Interpersonalny
– Trening Komunikacji
– Trening Umiejętności Doradczych
– szkolenie- sztuka skutecznej komunikacji oraz rozwiązywania konfliktów
– szkolenie- ,, Jak słuchać żeby dzieci mówiły, jak mówić żeby dzieci słuchały” – szkolenie- ,, Bezpieczny internet- zagrożenia w sieci
Swoje kompetencje terapeutyczne stałe podnoszę uczestnicząc w szkoleniach, kursach oraz konferencjach. W Fotelu Bujanym prowadzę konsultacje psychologiczne oraz terapię krótko/ średnioterminową. Swoją pracę poddaję regularnie superwizji.
Pracuję w nurcie integratywnym. Na sesjach terapeutycznych ważne jest dla mnie empatyczne, akceptujące i autentyczne spotkanie, pomagające Klientowi/ Klientce w rozpoznaniu i doświadczeniu swoich emocji, trudności oraz w poszerzaniu samoświadomości.
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego z uprawnieniami pedagogicznymi, nauczycielem współorganizującym proces kształcenia, certyfikowanym trenerem TUS,
Dyplom magistra psychologii obroniłem na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Jestem w trakcie 4-letniego całościowego szkolenia z zakresu psychoterapii w Szkole Psychoterapii DIALOG opartego na podejściu integracyjno-systemowym rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz w trakcie studiów podyplomowych „Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”.
Ukończyłem certyfikowane szkolenie Treningu Umiejętności Społecznych w Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości w Warszawie.
Praca w szkole podstawowej stale zapewnia mi doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, a także z osobami będącymi w spektrum autyzmu, z nadpobudliwością psychoruchową oraz dysleksją rozwojową.
Nieustannie pogłębiam swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniach z zakresu psychologii, pedagogiki i psychoterapii, a także zgłębianie fachowej literatury. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Głęboko wierzę w leczniczą moc relacji terapeutycznej, dlatego w mojej pracy ważne jest dla mnie nawiązanie więzi z pacjentem i stworzenie bezpiecznej strefy, w której możliwy jest wzrost i przezwyciężanie trudności.
Prowadzę konsultacje i terapie psychologiczne dla dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych w formie indywidualnej i grupowej.